2011-07-11
 11:55:46

Förvirrad

Vet att man ha perioder då man är bättre på vissa saker och vissa dagar klarar man ingenting, men perioderna med dom dåliga tankarna och dåliga dagarna blir alltid längre än minda bra dagar.. jag cyklar varje dag men det hjälper inte så måste på riktigt  minska kosten och röra på mig ännu mer, dvs träna innan cykelturen till jobbet. men om man jobbar jämt blir man ju så trött.. satt och tänkte på den där banan med abc diieten igen, men vet ju hur svårt det är, har nu klarat flera dagar att på morgonen bara äta banan var tredje timme, och har en sallad på jobbet med bara 133 kcal i så det är ju bra det med.. men sen blir man sådär hungrig det är då det är svårt att stå emot allt.. känns inte kul att vakna på morgonen och de första man gör är att man känner sig tjock, vet att jag inte e det, men jag är långt ifrån nöjd och nära överviktig.

Förra gången ja försökte jogga då skadade jag mig, tröttnade ju självklart. Men vågar kanske mig på det igen.

Nu äter jag en keso med grillad paprika, inte direkt vad ja var sugen på.. efter gårdagens bio godis.

/ R



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: