2011-03-30
 10:10:20

30 Mars Onsdag 77,9 kg

Jag tror att jag fått i mig ca 1500 kcal dom två senaste dagarna men som tur är har jag gått ner lite iallafall! Har heller inte promenerat lika mycket och haft lika långa uppehåll mellan frukost och middag, det har nog mycket att göra med det.
Funderar starkt på att slänga ut min sista 100 lapp bara för o spinna en gång, var så otroligt länge sen och jag saknar det, eftersom jag inte kan jogga pga benet är hel knäppt ?

Igår var jag helt slut men det var nog för att dagen innan hade jag bara sovit 4 h, men inatt och igår natt har jag sovit minst 7-8 h och ändå är jag helt slut, som att jag sprungit 4 mil igår, och det har jag absolut inte, har bara gått i en affär litegrann.

Skönt att jag kom ner på 77+ igen men förra veckan trodde jag att jag skulle kommit ner till 76 eftersom jag låg på 77,1 kg förra veckan, äh skit samma. Nu äter jag min yoghurt 140 kcal.

Tjao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: